Hanna:

Skepp o hoj! Igår var jag nära på att drunkna av alkohol! Är så jävla bakis idag! Kommer bli en låååång dag på kontoret. Men det är okej eftersom att imorgon vid denna tid sitter vi på planet på väg till MAGALUF!
I fredags var jag och André och såg Cicago på Circus. Det var jäätte jäätte bra! Innan hände det någonting riktigt skoj! När vi skulle gå över vägen vägrade jag att gå eftersom det var bombaderat av canadagäss. André skulle "röja" upp dem vilken han lyckades mer än bra med. Precis när han skulle gå fram och skrämma dem så satte ALLA fart och sprang i led över vägen och ned i vattnet. Bland det roligaste jag sett.


Vi gick till Djurgårdsterassen och åt en varsin macka.
<--Skagen och Rostbiff!

Jag lägger inte upp några bilder från konserten då det vart så dåliga bilder. :( Eller vafan! Klart ni kan få en bild iaf ;)
 

På Lördagen var jag ute på fjäderholmarna hela dagen. Vi hade hur mysigt som helst. Såg Hujedamig vad många sånger som Benjamin var med i. De var verkligen jääätte jääätte duktiga. Kan rekomendera ALLA att åka ut dit och se på den. Sedan åt vi lunch med Benjamin och efter det såg vi den andra föreställningen. Fyra bröllop och ett bad. Den var också jätte bra men mer för vuxna. Hujedamig vad många sånger passar alla åldrar.
<--båtresan! André och Norea!

<-- Norea och Benjamin!

<-- Norea och Benjamin!

<-- Från föreställningen "Fyra bröllop och ett bad."

Efter Fjäderholmarna åkte vi hem och lämnade Norea sen åkte vi och spelade poker hela natten. Jag tok förlorade :(.
Igår tvättade jag så att det skall följa med rena kläder till Magaluf :)
Efter det åkte jag och grillade och drack lite för mycket rosé. Sedan bar det va till Thaibåten där David Westlund spelade. Jag vart kalasfull :P Detta är någonting jag ångrar idag!
 <--Från Thaibåten!

Idag som sagt så sitter jag här. Bakis/full som ett djur. Skall packa och sådant ikväll för kvart i 5 imorgonbitti skall vi hämta upp Bella, Samuel och Fredrik. Då bär det av till MAGALUF! :D
Skall försöka blogga så mycket som möjligt där nere men kan inte lova att det blir regelbundet. :)
Nu kööööör vi! -KBK! ALL IN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0