Hanna:

Jag vet! Vi är jätte jätte jätte dåliga på att blogga på helgen! Föörlåt! Jag lovar att lägga upp bilder och en större förklaring över min helg på måndag! Men nu är jag helt slut och orkar knappt tänka ut någoting alls. Har iaf haft en jäätte mysig dag ute på fjäderholmarna! Men mer om det och den övriga helgen återkommer jag om på måndag som sagt. Hoppas att ni alla har en underbar helg och någontig roligare att göra än att sitta och vänta på att jag skall skriva någonting nytt... För då får ni vänta tills på måndag som sagt. Ut och ha en galen/underbar/mysig och helt perfekt helg nu!
Kram på er alla! Tack för att ni iaf läser! Får faktiskt riktig ångest när jag ser att folk har varit inne idag och hoppats på ett uppdaterande. Därför jag iaf skrev några rader :)


Dagens citat:
"Våga lev! Man är bara så här ung idag! Imorgon är det klippt"
-Mig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0