Hanna:

Nu har jag sovit med den där helvetesapparaten! Sov inte vidare bra inatt! Hade redan innan jag gick och la mig ont i ryggen och tom mage. Skulle äta aborre men jag vägrar äta om det är ben i. Så jag stod i över 20minuter med att disikera den lilla fisken för att vara hela säker på att det inte skulle dyka upp ett endaste litet ben. Men första tuggan av min kalla fisk kräktes jag snabbt upp igen då jag missat ett litet ben :( !
Jag har ju utlovat bilder från maskinen så här kommer dem:

 <-- hett?


Igår gjorde jag värsta kapet! Åkte in till stan för att hitta mig ett par snygg pums och lite sånt. Lyckades doc inte med att hitta några pums men däremot så hittade jag det bästa ever! Alla som känner mig vet om mitt galna tycke för Tweety! Jag älskar den där gula fågeln! Allt jag hittar med honom på bara MÅSTE jag ha! Igår hittade jag en tjocktröja med honom på. Dessutom tillhörande mjukisar. Tänkte först bara köpa tröjan men sen såg jag att det var rea och de var nedsatta till halva priset! Då är det ju lätt taget att ta båda :)

<-- Snygg va?
Tröjan kommer från BigBok! Arbanden som syns köpte jag jätte billigt av hon som fixar mina naglar! :) Även det ett riktigt kap!

Igår regnade det men trotts vädret skulle Bella ut och röka.. så vad gör man inte?
<--Hon hittade iaf en torr plats!

Ikväll är det Cicago konserten som väntar :) Ska bli riktigt skoj och mysigt! längtar! Synd bara att det är lite småbråk mellan mig och André men det löser sig väll! Om inte annat kan man inte mer än att må bra och bli kär när man går på en sån fin konsert!
Återkommer senare med ett dagens citat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0