Hanna:

Fan fan fan! Fått feta viruset på datorn här på jobbet. Bara jag som är så klantig och klickar på allting som är möjligt.!
Våran egna lilla data-Micke skall fixa detta till mig imorgon! IMORGON?! fan hela datorn e ju helt cp. stort behov av en lagning NU! :(

Hanna ropar hoho.. (hon får inget svar)
fan va jag är utråkad! Verkligen semestertider nu och helt dött! Känns nästan som om vi som är här är de sista människorna på jorden! Semestern är efterlängtad! ...den som väntar på någonting gott .... !!!

Aja vara bara tvungen att få gnälla lite! Ni som ännu inte fått eran semester heller delar säkert detta muntra humör med mig? rätta mig om jag har fel !





Kommentarer
Postat av: Kim

jag har haft 2 veckor sem + en vecka tjänstledig varav en jag var ledig all övrig tid slet jag med att skaffa körkort, så lite vila skulle vara skönt men lagom tills september är jag ledig så jag faller in i gnällrörelsen..

2008-07-17 @ 18:04:06
URL: http://kimmsan.blogg.se/
Postat av: Hanna

ooh va du är duktig! Hur har det gått med körkortet då? Har du lyckats ta det? :)

2008-07-18 @ 10:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0