Hanna:

Helvete vad min planering går åt pipan hela tiden! Igår skulle vi till stan och handla sådant vi behöver för resan och växla pengar och lite sånt. Men vi hamnade i stan och en klänning senare bestämmde vi oss för att gå och äta ist för att fortsätta. INTE okej!?! Måste väll ta en tripp till stan idag igen. Men denna gång kanske ensam så man får saker och ting gjorda!
Var hos sömnutrednings doktorn idag igen. Hämtade maskinen så inatt blir det myspys! NOT! ska nog ta ett foto på detta ikväll så att ni alla får se vilket öde jag fått att få sova med denna maskin! inte okej! jag som tycker jag är glad och possitiv. räcker inte det för att få lite uppskattning av han där uppe :P
Imorgon ska jag och André på Cicago konserten på Circus. Ska bli riktigt skoj/mysigt! konserten är efterlängtad då vi varje kväll i flera månader nu har lyssnat på deras skiva för att lära oss texterna. (Men jag med mitt minne för namn/texter har ännu inte lyckats lära mig mer än "if you leave me know..." )
Igår avled vi min systers hamster. Stor sorg för min mamma medans min syster inte rörde en fena för att ens försöka verka ledsen!? -Bra där!
Har hittat en kläning jag bara måste ha! Den är som en dröm! Problemet är att om jag köper den kommer jag bara att ha ångest att jag inte kan ha på mig den varje dag! Och den är så fin att ALLA kommer att älska den och lägga märket till den ;P

 
Hittad på www.halinkasstyle.se

Är den inte ljuvlig? Och så vidare dyr var den inte. (Inte för att vara en drömklänning iaf...)

Igår fick jag typ panik ångest attack! För er som känner mig behövs ingen förklaring för min rädsla/fobi för fåglar. Men för er övriga.. Jag har en enorm rädsla för fåglar. Framförallt duvor och fiskmåsar. Det har blivit något bättre det senaste året men jag börjar på riktigt gråta och hela kroppen bara stelnar och krampar typ. Pulsen går upp så det känns som mitt hjärta skall hoppa ur kroppen på mig och jag får helt enkelt panik.
Många vänner har genom året slopat att gå i stan med mig pga av detta då de tycker det är prinsamt när jag ställer mig och börjar skrika hux flux mitt på gatan (detta då för att en liten äcklig duva har kommit fram runt hörnet). men igår kom känslan tillbaka då det verkligen krampade i hela kroppen. Doc klarade jag mig från att börja tjuta som en bebis som är hungrig.
Däremot har jag en dum inverkan på Bella som också är rädd för fåglar (Doc inte i närheten av min fobi). När hon är med mig så får hon samma panik som mig. (Ni vet hur det är. blir någon rädd så skrämmer den upp alla bara genom att se i den räddas ögon då de är vettskrämda.) Efter att vi roat alla turister som satt i kungsan och skrattade åt oss ett bra tag gick vi därifrån och snart hade pulsen blivit normal igen och jag kunde varva ner och glömma bort traumat från den stora staden!

 <--En galen flicka någonstanns!

Dagens citat: "För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."
-Nalle Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0