Hanna:

Det vart ändrade planer igår!
Världens snällaste Sam överaskade mig och Bella med en jäääätte gullig/mysig/perfekt/överaskande picknik efter jobbet.
Om alla vore som dig sam skulle det inte finnas någon onska i världen! Du gjorde helt klart min dag! :)
När jag väl kom hem var jag så förbaskat trött att jag somnade i bara tanken på att åka till stan och gå på Claras spelning. Så jag beslutade mig för att skicka ett litet ursäktande sms om att jag inte orkar men att de skulle rocka på som aldrig förr trotts att inte hedersgästen var på plats!
Känns lite ledsamt idag att jag banga.. men men.. gjort är gjort! det går fler tåg!
Träffade Kotten ett tag ist. Satt som på den gammla goda tiden på skolgården och rökte, spottade och pratade skit! Verkligen den gammla goda tiden :) Riktigt mysigt!
Vi försökte planera upp lite inför vår 20-års fest men kom inte så långt. Men lite är alltid bättre än ingenting!
Kom hem och rykte tag i min minsta syster yster (några veckor gammal bara) och gick och la mig i sängen! hon somnade tungt på mitt bröst och jag var riktigt nära på att göra detsamma. Men vaknade till av att mamma kom och hämta tillbaka sin plutt! Lika bra det! annars hade väll jag med min otroliga tur lyckats välta henne och krossa henne eller nåt :P !
Sitter åter på jobbet och längtar till nästa vecka. nu ere inte långt kvar och det är med blandade känslor! Men självklart ska det bli hur jävla skoj som helst :) !
Nu ska vi sänka magaluf!

Denna snuskgubbe var HELA naken :Odrömplats?! <--Bilder från pickniken!


Dagens citat: -"Du är en fin flicka måndag till fredag !"
-S
amuel Brissman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0