Bella: nya tag

Har precis fått en utskällnign av Hanna för mitt oseriösa bloggande. Nu får jag skärpa mig!

Igår så var de en underbar dag/kväll!  Efter jobbet så mötte jag upp mina underbara vänner och vi käkade middag på Foresta på Lidingö, de var verkligen super mysigt! Tiden sprang iväg och jag hade lovat mig själv att lägga mig i tid, men de löftet bröt jag som vanligt :(




Imorse när jag kom till jobbet så fick Robin en snilleblixt, vi skulle grilla på lunchen! Så vi tog hans pappas nya bil (pappa betalar cab ) ner till Karlaplan och köpte kött och potatissallad.
Sen pumpade vi DADDY DJ på vägen tillbaka! Sen marinerade vi vårt kött och nu sitter man här hungrig som ett djur och väntar på att klockan ska bli 12 :)

Planen ikväll är att vi ska ta en after work på Josefina, fast jag är faktist inte sugen på de. Jag och Hanna ska försöka ha en vit helg och de blri inte lätt om vi ska sitta på Josefina utan att ta ett glas rosé..

Sen ikväll ska vi gå på bio, om jag inte lyckas bli övertalad att gå ut. Men ska göra allt som står i min makt för att stå emot, de är ett löfte!

På lördag så ska jag på Dop! Min brors bästa vän Patric som har varit som en bror för mig under hela min barndom har nämnligen blivit pappa! Grattis!
Fast de jobbiga är : Vad ger man i doppresent utan att vara sjukt tråkig? En silversked känns så jävla DAJMIGT!
Mamma föreslog att jag skulle köpa ett tåg i trä som man sätter ljus i, så sätter man de på bordet och tänder fler ljus för varje gång man fyller år... Men de tyckte jag bara lät FÖR TRÅKIGT! HAHA

Men nu är de dax att starta grillen, wiho! Hörs snart igen kära blogg och läsare! Och förlåt för mitt svek innan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

äntligen lyssnar du på mig stumpan ;) det är hårdhanskarna man måste använda ;)

2008-07-04 @ 13:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0