Bella: Nu är jag tillbaka!

Haha tack Hanna för att fick mig att inse hur viktig bloggen e :P
Jävla skitunge hon är som bytte lösenord och skulle se om ja märke nått! Ber ivf om ursäkt för mitt svek!

Kan ju berätta om min helg!
En vän från USA var här i helgen så planen var att underhålla honom och visa hur vi gör i SVERIGE!
Fredagen började med middag och champagne på bar 54:a i Medborgarplatsen, otroligt trevlig!

Sen rörde vi oss in mot stan, destination Berns!

Väl inne på Berns så var de SJUKT mycke folk och alla är precis lika hetsiga och visar ingen respekt alls när dom tränger sig fram. Fick typ 4 drinkar över mig och en brännskada på fingret från en cigarett. Iofs min egen cigg men ändå..

Jag ska inte låtsas att jag själv är en ängel när ja tränger mig fram men vidrigt och se hur vi beteer oss..

7 Flaskor skumpa senare så stötte jag in i Robin, my boss. Alltid lika full ;)

Klockan blev 3 och de var dags att röra sig in mot klubben. Efter många om och men möttes vi upp med hela sällskapet igen. Vi fortsatte dricka och kvällen bestod bara mer och mer  av dimma...
Sen fick någon för sig att vi skulle stanna kvar på berns så vi hyrde ett rum, haha!

Vaknade på lördagen med feta baksmällan och undrade vad van vi gjorde på berns, ops.
Vi försökte sedan njuta av frukostbuffen men de gick inte vidare bra. Stackars Lydia satt med ångest, hon började jobba om 30 minuter. Fan vad glad jag var då att man bara jobbar vardagar!

Sen slappade ja bara resten av dagen-

Plötsligt blev de kväll och Amerikanen ville köra hårt igen, tog verkligen emot att dricka första ölen.
Vi befann oss nu på Pontonen, uteservringen till Restaurang Kungsholmen. SUper mysigt ställe där stackars slitna Lydia jobbar :) Hon såg verkligen förstörd ut, inget illa menat men shit! :)



Vi tryckte i oss massa tapas och drack nån persikodricka som skulle likna sangria.. hmmm

Sen var de dags att slå klackarna i taket, mot caféet!
När vi stod utanför kände vi att vi nog behövde mer dricka innan vi ville in d'r så vi begav oss mot Fridays men dom hade olyckligt nog stängt.

Vi begav oss istället mot Berns igen, och där råkade vi stanna hela kvällen.
Fast inte natten denna gång ;P


På söndagen var jag ännu mer sliten, jag som brukar ha lätt för 2 dar irad men men..
Låg i sängen nästan hela dagen, LOVLEY och precis vad jag behövde. Käkade lunch snabbt på Presto där min älskade Hanna jobbar! Hennes chef bjöd på en tunnbrödsrulle, danke :D

Sen kollade ja film på kvällen och njöt av att vara ledig!

Sen har väl veckna flytit på gansksa bra. Har umgåtts med min älskade Hanna så antar att hon uppdaterat er ganska bra :)


Nu sitter ja på jobbet och e hungrig som ett as! men snart så är klockan 12 och då ska vi ut på stan och käka! MUMS


Kommentarer
Postat av: Hanna

välkommen tillbaka Bella! Trevligt att skåda att du ansträngt dig en aning och uppdaterat bloggen efter allt för många dagar! Men trevligt att ha dig tillbaka!

2008-07-17 @ 11:12:59
URL: http://bellaohanna.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha bella!!! har hørt på omvægar att du kækar frulle lunch och midda ute!! Spara lite penagar och komm till thailand øver jul å ny år istællet!!!!!

saknar dej stulltis!!

2008-07-17 @ 14:26:09
Postat av: Bella

Först vill jag säga tack Hanna för att du fick igång mig igen med bloggandet :)



Haha jo de stämmer Älskade Emma, ja e sjukt dålig på att hålla i pengar. men lovar dig att göra ett tappert försök!

Saknar dig som faaan, synd att ja missar dig nu juli :(

2008-07-18 @ 10:38:50
URL: http://bellaohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0