Bella: MAGALUF 2008

Faan nu är det inte långt kvar, bara om några timmar så drar vi! Känns så jävla skönt att få komma bort!

Helgen har varit lugn och fin. I fredags typ sov jag bort hela kvällen men de va härligt och välbehövt!
I lördags så börjadade jag sortera tvätt för att sedan möta Elina och Sam. Vi käkade på 54:a vid medis och sedan gick vi på bio, såg efterlängtade SEX AND THE CITY! Shit va bra filmen var, tårarna sprutade genom hela filmen, shit vilken tjej jag är, men men ibland får man!
I söndags så gick vi på stan för att sedan äta en riktigt trevlig lunch på Fridays i kungsan, riktigt lovley day!
Sen började helvetet och jag fick åka hem för att tvätta. Min snälla mamma hjälpte mig! Halv elva ringer Hanna och skriker om att nu ska jag fan komma till thaibåten och Erik Prydz spelar på F12. Så de var bara att hoppa i pumpsen och dra ut!

Och nu sitter man här på kontoret, trött som ett as! Men vad gör de, sova kan man göra när man är gammal!

Efter jobbet så ska vi på stan och växla pengar och köpa de sista viktiga för resan. Sen drar jag hem och packar för att sedan sova nån timme innan anders ska hämta oss och köra oss till arlanda 04.45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0