Bella: Bloggish

Aloha!

Nu sitter man på jobbet och är sådär lagom uttråkad! Solen skiner utanför men det får man ju inte njuta vidare mycket av, DO'H!

Igår så blev de picknick med mackor bullar och snask, hur trevligt som helst!

Sen gick jag och la mig väldigt tidigt, lyckades dock inte somna eftersom mina running legs var alldeles galna.
För er som inte visste de så lider jag av RLS, restless legs syndrom. På kvällarna när jag ska sova så e benen så rastlösa att man skulle vilja dra ut och springa några mil men de brukar inte hände så jag brukar istället stretcha benen otroligt mycket, därav mig nighet ;) SÅ nu vet ni de!


That´s me ;D

Kommentarer
Postat av: Kim

Du får promenera mera, jag går runt 1 - 2 mil per dag och sen är mina ben och fötter döda :)

Kram

2008-07-18 @ 16:11:39
URL: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0