Hanna:

Känns som vissa aldrig tänker bryta mönstret och aldrig kommer att förvåna...
Vad sägs om att någon gång göra någonting för någon annan än sig själv?
För vissa vore det en för stor förändring än de skulle klara av...
Det roliga är att jag vet hur det kommer sluta...
Men vi får se... Ännu finns det hopp ;P  

Igår var en mycket bra dag.. Hände en hel del som var förvånadsvärt grymt!...
Tänker inte dela med mig utav vad här... Jag lovar att informera er så fort jag kan "offentliggöra" det hela.. :)
Men än så länge så är mina fingrar låsta och läppar förseglade :)  
Men ni som vet denna underbara sak skall skåla ett par extra gånger med mig på lördag ;) för nu är det....  


.....3 dagar kvar till festen ...
På lördag smäller det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0